четвер, 12 лютого 2009 р.

ДИРЕКТОР ПИВЗАВОДУ ЗАЛІЗ ДО КОХАНОЇ ЧЕРЕЗ ВІКНО…

У кожної людини є своя історія кохання, особлива і неповторна, адже зуміла поєднати двоє сердець. І публічні особи тут не виключення. З нагоди грядущого Дня всіх закоханих журналіст тижневика поцікавився у відомих людей Рівного, як вони знайшли своє кохання та як ставляться до Дня святого Валентина.
ВОЛОДИМИР І ЛЮДМИЛА ТРОФІМОВИ
Зі своєю дружиною Людмилою відомий спідвеїст і керівник спідвей-клубу «Трофімов» познайомився, як і годиться справжньому спортсменові, на мототреці.

- Зустрілися на гонці – привернула мою увагу, сподобалася, - пригадує пан Володимир. – Зустрічалися півроку. Тоді запросив її до ресторану, де вирішив освідчитися в коханні. То був один із найщасливіших моментів у нашому житті. Ми разом уже 17 років, а моя дружина й досі пам’ятає, коли я вперше її поцілував! Це сталося 15 травня. Здавалося б, для більшості людей – звичайна непримітна дата, проте їй запам’яталася назавжди. Ну, власне, і я біля неї не забуваю, адже це був наш день... День закоханих залюбки зустріну з коханою Людмилою.

ВІТАЛІЙ І КАТЕРИНА НОВАКИ
Начальник управління освіти Рівненького міськвиконкому Віталій Новак уперше побачив дружину на території школи.

- Із Катериною познайомився, коли повернувся з армії. Тоді мене направили на роботу в село Подоляне, Гощанського району. Як нині пам’ятаю, це було 1 листопада 1970 року. Вперше помітив Людмилу, коли та простувала шкільним подвір’ям. Тоді я працював у школі класоводом її брата. Мало-помалу між нами виникло палке взаємне почуття. Перш ніж побратися, зустрічалися 6 років! Освідчився Катерині у Рівному, на той час вона працювала в обласній лікарні. Добре, що нині є таке свято, як День закоханих. Адже за часів нашої молодості нічого подібного не було...

МИКОЛА ТА ГАЛИНА КУЛЬЧИНСЬКІ
Не можна не згадати і про одну з найуспішніших сімей Рівного – родину Кульчинських. Заступник міського голови Рівного Галина Кульчинська розповіла, що вийшла заміж за свого чоловіка, члена Рівненського міськвиконкому Миколу Кульчинського, з однієї простої причини: зрозуміла, що він – чоловік її мрії.

- Один російський поет сказав: «Немає першого кохання і немає останнього. Є нинішнє». І якщо воно справжнє, то є найголовнішим. Це стосується і нас із чоловіком. З Миколою зустрічалися приблизно півроку, а потім вирішили, що хочемо прожити життя разом, любити й турбуватися один про одного, створити родину. Своє бажання втілили, і за 17 з половиною років жодного разу про це не шкодували. До Дня святого Валентина ставлюся дуже прихильно, адже закохані мають гарну нагоду присвятити свій час виключно своїх „половинці”.

МАР’ЯН І НАДІЯ ГОДИ
Людиною веселої вдачі виявився директор ВАТ «Рівень» Мар’ян Года.

- У мене практично все життя і всі події пов’язані з пивом, - посміхнувся Мар’ян Адамович. - От і дружину Надію зустрів у Тернополі на тодішньому пивзаводі №1. Перш ніж побратися, ми зустрічалися близько року. А от освідчувався я їй досить-таки особливо. На той час вона мешкала у „малосімейці” на третьому поверсі. Отже, попередньо ми з товаришем посиділи в ресторані, і він наштовхнув мене на думку, що освідчитися таки потрібно. Отож я заліз на Надин балкон і постукав прямісінько у вікно. Вона саме була на кухні й неабияк перелякалася. Уявіть лишень: третій поверх, і раптом хтось шкребеться у вікно! Коли впізнала мене, то її здивуванню не було меж! Так, освідчення моє було дуже емоційним... Ми щасливі разом уже 25 років!

0 коментарі:

Дописати коментар

Про мене ;)

Моє фото
Журналіст, блоггер, адмін найбільшої спільноти м.Рівне у ВК "Типове Рівне"
 
Передрук матеріалів ЛИШЕ за погодження з автором або за умови наявності гіперпосилання на "Блог дядька Пола"