четвер, 8 жовтня 2015 р.

Як рівнян розводять на гроші у соцмережі "Вконтакте": допис-застереження

Шановні рівняни, хочу застерегти вас від двох розводів на гроші у ВК, які зараз гуляють мережею, коли ламають сторінки наших друзів.

Розвод 1. За останні кілька тижнів мені двічі приходило повідомлення від друзів такого змісту: "Привіт , в тебє є можливість моїй мамі 50 або 100 гривень кинути на київстар ? її у лікарню поклали , а мені просто зараз не має де, завтра ввечері віддам?".

Визнаю, перший раз я повівся (-50) на повідомлення знайомої (пише про біду, як не підтримати?), другий раз зламали мою дв. сестру, яку я відразу набрав і змінив їй пароль. При чому пароль зламаної сторінки містив букви різного регістру, декілька символів, тобто був дуже складним. Але не для шахраїв.
скріни клікабельні

Номер "мами" - 0982342269.Як відомо, у Київстару є послуга "Мобільні гроші" (кому цікаво - гугл), за допомогою якої можна зробити "обналічку" мобільних коштів чи перевести їх кудись. Максимальна сума одноразового платежу - 3 000 грн. Я так розумію, шахраї напоповнювали номер на три штуки, перекидають ці гроші куди треба, викидають картку, заводять нову і далі ламають сторінки користувачів - схоже це працює так.

Розвод 2. Ваш друг пише вам і просить дати йому ваш номер банківської картки, щоб ніби-то він міг перекинути гроші зі своєї. Адже на ній ось ось закінчується термін дії і той боїться, щоб не пропали кошти. "привит в тебе не маэ картки приват банку ??? мени потрибно перевестии гроши з картки йийи заблокували може виручити своею карткою???" Здавалося б, що втрачаєш? Тобі ж перекидають гроші. Коли ви даєте свої дані, він ("друг") між іншим просить ваш номер телефону. Є підозра, що давати його "другу" не варто. Не знаю яким чином, але схоже, що знаючи №картки і №мобільного, до якого вона прив'язана, шахраї якось можуть отримати доступ до рахунку. Наприклад, відновити сім-картку із чужим номером як ніби втрачений свій?

Більше того, отримавши номер картки користувача "А", який є у вас в друзях, але не отримавши його номера мобільного, шахраї з іншої зламаної сторінки користувача "Б" можуть написати вам і спитати номер користувача "А", який ніби-то десь загубився у зламаного користувача "Б". Давши номер друга, ви стаєте співучасником явно чогось не доброго.
І насамкінець: що цікаво, в обох випадках, за кільканадцять хвилин усі написані від вашого "друга" повідомлення зникають у переписці і лишаються лише ваші відповіді на його прохання. Як таке може бути, я не знаю, лишимо цю головоломку фахівцям.
А ви, шановні "вконтактери", будьте обережні! І не забудьте розповісти про це друзям.

1 коментарі:

ANDRAINO ADAMS сказав...

Хороші статті, Ви чули про містера Бенджаміна, електронна пошта: 247officedept@gmail.com - Контакт WhatsApp: + 1-9893943740 - хто працює з фінансовою службою, вони видають мені позику в розмірі 95 000,00 доларів для запуску мого бізнесу, і я плачу їм щороку ось уже два роки, а у мене ще 2 роки, хоча мені подобається працювати з ними, оскільки вони є справжніми позикодавцями, які можуть дати вам будь-яку позику.

Дописати коментар

Про мене ;)

Моє фото
Журналіст, блоггер, адмін найбільшої спільноти м.Рівне у ВК "Типове Рівне"
 
Передрук матеріалів ЛИШЕ за погодження з автором або за умови наявності гіперпосилання на "Блог дядька Пола"