вівторок, 8 грудня 2009 р.

ЧИМ БИ ЩЕ «БІГМОРДУ» ПРИКРАСИТИ?

Артем Біденко, голова координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України вважає, що нові агітаційні плакати кандидатів у президенти оригінальністю не відрізняються. Не варто чекати одкровень в їхньому піарі й у майбутньому.

Артем сумнівається, що у візуальному плані ми побачимо на плакатах щось нове. Креатив вичерпано. Все, що могли, кандидати вже придумали. Тому розробляють старі теми, додають якісь слова і фрази – не більше того.

Швидше за все, зусилля штабів зосередяться на розробці чорного піару і пошуку компроматів. Вибори-2010 украй негативні. Загальна ж біда всіх агітплакатів, на думку Біденка, – відсутність конкретики з передвиборної програми і лише порожні фрази.

З ЯНУКОВИЧА РОБЛЯТЬ «СВОГО ПАРУБКА»

ТИМОШЕНКО ПРОДОВЖУЄ ЕКСПЛУАТУВАТИ «ВОНУ»

ЮЩЕНКО БОЇТЬСЯ ПОКАЗУВАТИ ОБЛИЧЧЯ

ЯЦЕНЮКУ ЧАС ПОСМІХАТИСЯ

ТІГІПКО ПІДОЗРІЛО СХОЖИЙ НА ЯНУКОВИЧА

ЛИТВИН ЗАНАДТО ПОЖОВТІВ

Детальніше на блозі Вибори Президента України:АГІТАЦІЙНІ БІЛБОРДИ У М.КИЄВІ - 2010р.

0 коментарі:

Дописати коментар

Про мене ;)

Моє фото
Журналіст, блоггер, адмін найбільшої спільноти м.Рівне у ВК "Типове Рівне"
 
Передрук матеріалів ЛИШЕ за погодження з автором або за умови наявності гіперпосилання на "Блог дядька Пола"