Артем сумнівається, що у візуальному плані ми побачимо на плакатах щось нове. Креатив вичерпано. Все, що могли, кандидати вже придумали. Тому розробляють старі теми, додають якісь слова і фрази – не більше того.
Швидше за все, зусилля штабів зосередяться на розробці чорного піару і пошуку компроматів. Вибори-2010 украй негативні. Загальна ж біда всіх агітплакатів, на думку Біденка, – відсутність конкретики з передвиборної програми і лише порожні фрази.
З ЯНУКОВИЧА РОБЛЯТЬ «СВОГО ПАРУБКА»
ТИМОШЕНКО ПРОДОВЖУЄ ЕКСПЛУАТУВАТИ «ВОНУ»
ЮЩЕНКО БОЇТЬСЯ ПОКАЗУВАТИ ОБЛИЧЧЯ
ЯЦЕНЮКУ ЧАС ПОСМІХАТИСЯ
ТІГІПКО ПІДОЗРІЛО СХОЖИЙ НА ЯНУКОВИЧА
ЛИТВИН ЗАНАДТО ПОЖОВТІВ
Детальніше на блозі Вибори Президента України:АГІТАЦІЙНІ БІЛБОРДИ У М.КИЄВІ - 2010р.
0 коментарі:
Дописати коментар