пʼятницю, 24 лютого 2012 р.

Із льоду в воду або Хто має сказати «вибачте»

Озерця не вулиці не єдине "щастячко", дароване нам природою. Прямісінько над головним входом в редакцію "Сіті Рівне" з даху падають нічогенькі шматочки ЛЬОДУ. Один з них ледь не скуштував на обід автор цих рядків. І доки останні сосульки-бурульки міста Рівне прощаються з життям, вулиці обласного центру скоро стануть придатними для купання.
 

Це відкриває непогану перспективу перед владою Рівного.  Напевно очільники міста збагнули, що  альтернативою купівлі водовідсмоктувальних машин може стати розвиток купання в талій воді. Таким чином Рівне зможе гордо заявити про себе, як про рекреаційну зону, що пропонує унікальні курорти для моржів і тих, хто любе льопатися в холодній воді.
Лишень уявіть собі: година купання в «Озері на Соборній» - 150 гривень, катання на катамаранах в «Басейні ім. Чорновола» - 200 грн., «Оздоровчі тури по річні Миру» - 500 гривень, а ще діятиме знижка для студентів і пенсіонерів, про яких влада найдужче піклується! Пішовши таким шляхом очільники міста досягнуть шаленого наповнення бюджету в зимово-весняний період та зарекомендують себе справжніми господарниками! В бонус на відвідувачів атракціонів падатимуть чудові сосульки-бурульки, і все це – безкоштовно!
Здається мені, місто саме так і задумало. І скоро журналістів запросять на спеціальну святкову прес-конференцію з нагоди старту цього чудового  рекреаційного проекту, щоб ті могли сповістити рівнянам радісну новину. Ну, а якщо я помиляюсь, і утворення водосховища «Рівне» пов’язане з тим, що влада не має можливості відсмоктати воду під ногами у рівнян чи привести до ладу водовідведення в місті, щоб тала вода безперебійно зникала в каналізації, то це дуже сумно.
І образливо. Бо на вулиці ще світло, а дві пари моїх черевиків стоять під батареєю – сохнуть. Для мене це незручність. Якщо я когось ненавмисно ставлю в незручне становище, я від щирого серця вибачаюся. Якщо ці незручності панують в Рівному по тій причині, що влада робить все для їх вирішення, але впоратись не може, саме час, дорогі керівники міста, вибачитися за це перед рівнянами.
 
Фото-мем взятий з спільноти "Типове Рівне"
Я б чисто по-людськи зрозумів. Бо, скажу чесно, мене мало цікавить скільки у вас снігоприбиральних машин, кадрів для роботи чи яке у вас фінансування. Все, про що я маю переживати – це про добробут моєї родини і себе самого. Ви – про добробут міста. Такий вже у нас розподіл обов’язків. Тому не заявляйте по всіх ЗМІ, що ви «робите все можливе». Просто скажіть, що не можете впоратися з тим, що робите. І попросіть вибачення. Це не важко!

p.s. Вибачте, якщо чимось образив ;)
p.p.s. Бережіться летючих бурульок!





0 коментарі:

Дописати коментар

Про мене ;)

Моє фото
Журналіст, блоггер, адмін найбільшої спільноти м.Рівне у ВК "Типове Рівне"
 
Передрук матеріалів ЛИШЕ за погодження з автором або за умови наявності гіперпосилання на "Блог дядька Пола"