середу, 22 квітня 2009 р.

ПРИХОПИЛИ ВУЛИЦЮ

До редакції тижневика звернувся рівнянин Василь Павлюк зі скаргою на, за його словами, самочинність збирачів плати за стоянку поблизу автомобільного ринку, що на вулиці Корольова в обласному центрі.

– Я припаркувався біля магазину «Динамо», - розповідає він. - Оком не встиг змигнути, як до мене підбіг молодик і почав вимагати 2 гривні за те, що я зупинився неподалік авторинку. Мовляв, територія належить авторинку, тому за стоянку потрібно платити. А чому маю платити, якщо я – не клієнт авторинку, а приїхав до магазину?


Отже, кореспондент «ЛЗ» вирушив у мікрорайон Ювілейний, аби на місці розібратися в ситуації. Щойно зупинившись поблизу «Динамо», що знаходиться метрів за 40 від автомобільного ринку, як до автівки підійшов чоловік і запропонував заплатити за стоянку 2 гривні. Коли ж побачив журналістське посвідчення, на оплаті вирішив не наполягати.

- Я працюю тут майже рік. Від самого початку брали гроші за стоянку біля «Динамо» і навіть далі вулицею. Так веліло керівництво ринку, - просто мовив чоловік. – Є люди, які категорично відмовляються платити. У таких випадках я не конфліктую. Дехто платить не 2 гривні, а гривню – то й добре.

Чому правлять плату за стоянку поблизу «Динамо», журналіст спробував з’ясувати безпосередньо у директора автомобільного ринку.

- Ми робимо це на законних підставах, - відказав директор Микола Іванович. – Вже близько восьми років діє розпорядження міського голови, згідно з яким маємо право брати кошти за перебування авт на вулицях Корольова та Макарова.

Власне, аби перевірити наявність згаданого розпорядження, ми звернулися до заступника міського голови Рівного Олексія Хмилецького.

- Відповідне розпорядження справді існує, але необхідно з’ясувати межі, в яких керівництво авторинку має право збирати гроші, - прокоментував Олексій Віталійович. – Зрештою, Корольова – вулиця загальноміського значення, нею не володіють окремі особи. Я дав розпорядження підлеглим з’ясувати, наскільки правомірними є дії керівництва ринку, та доповісти мені особисто.

0 коментарі:

Дописати коментар

Про мене ;)

Моє фото
Журналіст, блоггер, адмін найбільшої спільноти м.Рівне у ВК "Типове Рівне"
 
Передрук матеріалів ЛИШЕ за погодження з автором або за умови наявності гіперпосилання на "Блог дядька Пола"