вівторок, 14 квітня 2009 р.

З БАНДЕРОЮ НА ГРУДЯХ

З нагоди сотої річниці від дня народження українського повстанця Степана Бандери від початку 2009 року не лише проводять круглі столи, громадські слухання та прес-конференції. Аби звернути увагу молоді на Бандеру та підзаробити на цьому, його образ перенесли на футболки. Зрештою, це виявилося річчю дієвою.


Бо тільки-но пригріло весняне сонце, молодь кинулася шукати, що такого модного на себе натягти. Речей із українською національною символікою нині у продажі достатньо, тож бажаючих одягнутися оригінально вистачає. Днями довелося бачити у Рівному кількох хлопчаків у футболках із Бандерою. А нещодавно, стоячи у тролейбусі поряд із парубком, одягненим у таку ж футболку, вирішила запитати, де купував її, й чи не боїться, що противники націоналістів можуть перестріти і дати прочухана за публічне визнання себе «бандерівцем».

- Я не націоналіст, я – патріот, - сказав студент аграрного коледжу Сергій. – Багато юнаків і дівчат носять футболки із логотипами музикантів «Лінкін Парк», «Корн», Емінема й інших. То хіба не ліпше придбати футболку з написом «Я – українець!» або із зображенням Шухевича, Шевченка чи того ж Бандери?

Краще чи ні – кожен вирішує для себе сам. Між тим, автор цих рядків вирішила з’ясувати, в яку суму обійдеться купівля подібної футболки і наскільки активно їх обирають навесні.

- Футболку з зображенням політичного діяча можна придбати за 35 гривень, у декого – дорожче, - розповів продавець Володимир. – Я вже третій рік торгую подібними речами. А цьогоріч замовив декілька різних із зображенням Бандери, бо був упевнений, що саме у зв’язку з річницею від дня народження провідника ОУН. їх купуватимуть, – і не помилився. Продав уже близько двох десятків, а одного разу футболку придбав дідусь.

Довго роздивлявся, сказав, що онуку подарує. Ще купують символіку ОУН-УПА – червоно-чорні значки, прапори, брелоки. Мені особисто щодо Степана Бандери «фіолетово». Так, до дня Великої Жовтневої продаватиму футболки із Леніним і радянською символікою... Люди самі знають, що їм потрібно. Моя справа – запропонувати.

0 коментарі:

Дописати коментар

Про мене ;)

Моє фото
Журналіст, блоггер, адмін найбільшої спільноти м.Рівне у ВК "Типове Рівне"
 
Передрук матеріалів ЛИШЕ за погодження з автором або за умови наявності гіперпосилання на "Блог дядька Пола"